01 02 03 Vanessa Sofia: Novidades! News! PT/ING 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Novidades! News! PT/ING

34
Please scroll down for English.


Meninas como têm reparado tenho andado muito afastada do blog mas vêm ai algumas novidades :)

A primeira delas é que vou começar a escrever também em Inglês pois tenho algumas seguidoras estrangeiras e quero chegar além-mar lol

Na ultima semana acabei de ler o livro do Dr Oz, o You Beauty! Encontrei lá bastantes dicas, muito úteis pelo facto de ele ser médico e de saber realmente o que está a dizer, vou partilhar com vocês e acho que as vão achar tão interessantes e uteis como eu achei.

Vou também começar a postar videos brevemente, como o meu namorado estuda cinema vou aproveitar as skills dele e fazer umas coisas diferentes :)

Daqui a uns dias vou fazer o meu primeiro sorteio por isso estejam atentas, acho que v\ao gostar :p

O que acham das novidades?

Beijinhos
V


Hello ladies as you have noticed I have been away from the blog, but I'm trying to come here more often and I'm bringing some news.

First one is that I am going to start writing in English due to some international readers.

Last week I finished reading Dr Oz's You Beauty Book, I've learned a lot of tips with it and I will share them with you, I thing you'll find them really useful as he is a doctor and really knows his things.

I will also start very shortly to post some videos, my boyfriend studied Filmaking and I'm going to use his skills to bring you some different things :)

In a few days I will make my first giveaway so please keep coming to my blog, I think you will like it!.

What do you think about the news?

Big kiss
V
35 36 37 38