Friday, 19 October 2012

Daily Look #1 [PT-ENG]

Bom dia meninas aqui fica o look de hoje, super prático e confortavel para a faculdade. Gostava de vos poder mostrar o que visto todos os dias mas nao me consigo fotografar a mim própria, só dá as vezes :)
Good morning ladies here is today's look, super confy for school days. I would love to show what I wear everyday but I can't take pictures of myself.

 
Macacão / Jumpsuit -Mango
Collants / Tights - Calzedónia
Casaco / Coat - Zara
Botas / Boots - Primark

Pot favor não gozem com a minha cara e cabelo, não tenho makeup nenhuma. Parece que tenho um olho negro mas é uma marca de nascença.
Please do not make comments about my hair and face, I have absolutely no makeup. Yes I ave a black eye but it's a birth mark.

Acho que este macacão me faz as pernas um bocado curtas foi por isso que combinei com umas botas pelo tornezelo o que acham?
I think this jumpsuit makes me look shorter, that's why I combined it with the ankle boots. What do you think?

xoxo
Nexinha
SHARE:

2 comments

© Vanessa Sofia. All rights reserved.
MINIMALIST BLOG DESIGNS BY pipdig