Friday, 26 October 2012

Ontem foi assim | Last night's party [PT-ENG]

Boa tarde gorgeous ontém trabalhei num evento da Chivas aqui ficam algumas fotos.
Hello gorgeous, yesterday I worked at a Chivas event, here are some pictures.

 A roupa era girissima, tenho pena mas as fotos de corpo inteiro ficaram desfocadas.
The outfit was very nice and I'm sorry but the full body picture was blurred.




O que acham da maquilhagem? Gostei muito do batom que usaram em mim, é o Aqua Rouge da MUFE, durou umas 7h, as 2 ultimas fotos foram tiradas em casa e ainda estava optimo. 
What do you think of my makeup? O loved the lipstick they used on me, it was the Aqua Rouge by MUFE, it lasted picture perfect for at least 7 hours, I took the last 2 pictures at home and it was still great.


O cabelo também estava giro mas estava todo ripado, não gosto disso porque estraga o cabelo todo, foi uma chatice para tirar.
The hair was also nice but it was al teased and I don't like that as it ruins the hair, it took me forever to remove it.


Depois do glamour estava na hora de tirar tudo e voltar a ser eu, aqui ficam algumas fotos do after party em minha casa.
After the glamour it was time to take everything off, here are some photos of the after-party at home. 

 


O que acham?
What do you think?

xoxo
Nexinha
SHARE:

No comments

Post a Comment

© Vanessa Sofia. All rights reserved.
MINIMALIST BLOG DESIGNS BY pipdig