01 02 03 Vanessa Sofia: Blog's first anniversary!!! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Blog's first anniversary!!!

34

Em português mais abaixo :)*

Hi ladies, 
So today I'm very thrilled because it's the blog's first anniversary. What started out as a mere game is today one of my biggest passions. I never though it would last this long and I certainly never though to get this many readers.
797 thank yous for all of you that follow me here and 1,123 thank yous for the ones that like me on facebook, I'm counting on you for another year :) 
Please stay tunned because there will be the nicest giveaway tomorrow :p

Olá minhas queridas, hoje estou muito contente porque estou estou a comemorar o primeiro aniversário do blog! O que começou como uma brincadeira é hoje uma das minhas grandes paixões e nunca pensei que durasse tanto tempo nem que tivesse tantos seguidores por isso quero deixar 797 obrigados por todos aqueles que me seguem aqui no blog e mais 1,123 obrigados por todos aqueles que me segueem no facebook, conto com todos vós para mais um ano! 
Como não há aniversário sem prendas, fiquem ligadas porque amanhã ha uma surpresa das boas :p

Até o google noz desejou feliz aniversário hahaha



xoxo
Vanessa
35 36 37 38